Jó pár héttel később

2011.10.13. 21:15

Húha... Már kb egy hónapja, hogy utoljára írtam. Kicsit ellustultam, illetve túl sok az esemény mostanság. Ami persze nem baj, nem panaszkodom. :) Még szerencse hogy a határidő naplómba mindent vezetek, így most könnyebb lesz felidézni az elmúlt hetekben történteket.

Szeptember 16-án SemesterStartFest elnevezésű buli volt az egyetemen. Az egész olyan volt, mintha egy igazi fesztivál területet építettek volna fel a kampuszon, sörsátor, koktélpult, zenés helyek, stb. Érdekes volt és jó. :) Itt kb hajnali 1ig tartott a buli, aztán áttekertünk a Retroba, ott folytattuk a mókát.

Másnap, szombaton kezdődött a két napos osztály kirándulás jellegű Colorful Cottage Trip. Busszal mentünk el Dalby-ba, amit kb fél órányi utazással megközelítettünk. A városból sajna semmit nem láttunk, az egész esemény egy iskola területén zajlott le. A társaságot 12 5-6 fős csapatra osztották, én a 8-ba kerültem. Szerintem a mi csoportunk lett a leg nagyvilágibb, minden kontinensről akadt képviselő. Volt egy lány Koreából, egy Ausztráliából és egy az USA-ból. :) Ezen felül egy spanyol lánnyal és egy görög fiúval voltam. A nap folyamán különböző vetélkedők voltak, amelyeknek egy része erősen emlékeztetett a gólyatáborra. A nap végén pedig minden csapatnak elő kellett adnia egy előre kiosztott Andersen mesét horror vagy vígjáték kategóriában. Nekünk a Király új ruhája jutott horrorisztikus feldolgozásban... Hát nem volt egy egyszerű feladat, és inkább kicsit komédiába fordult a végére. :D Volt minden ami a horrorhoz kell, szörnyek, sikítások, gyilkolászás. Elég jóra sikeredett. :) Az előadások után meg buli volt hajnalig.

Következő hetem sem volt unalmas... Kedden jazz koncertre mentünk Csengével a StudentHus-ba. Ott találkoztunk még pár ismerőssel. Már nagyon ki voltam éhezve az élőzenére. :) Nagyon családias volt egyébként, max 20-an lehettünk, kis kerek asztaloknál ültünk, gyertyafényben. :P Aztán csütörtökön végre ellátogattunk az Australian Bar-ba is. Ingyen sör egy órán keresztül, hmmmmm. :P Jó lenne minden csütörtökön menni, kár hogy pénteken van órám 8tól. :( Aztán pénteken a  Viking nevű helyre mentünk. Hát ez nem nyerte el nagyon a tetszésemet. Nagyon sok volt a dán, akik persze még mindig agresszívak és lökdölőzősek, és még a zene is rosszabb volt a szokásosnál is... :P

Vasárnap nagyon jó időnk volt, végre kimozdulhattunk a városból biciklivel. Imolával és Csengével kibicikliztünk az Odense-fjordhoz, ami a centertől kb 10 km-re kezdődik. Nem egy nagy távolság, nagyon kényelmes volt. Út közben sok helyen megálltunk nézelődni, fényképezni. Aztán addig tekertünk, amíg el nem fogyott az út alólunk. :) Az út végén nagy, füves dombokat találtunk a tetejükön nagy játszótérrel. Itt megettük szendvicsinket, majd sétáltunk egy nagyot a parton és szívtuk magunkba a sok D-vitamint. :) Hazafelé kaptam egy sms-t Andrea-tól, hogy "homemade italian pizza" lesz náluk este, úgyhogy menjünk hozzájuk vacsizni. :) Nem laknak túl közel, újabb 7 km oda és 7 vissza. :D Szóval megvolt a napra kb 35 km tekerés. Egész büszke vagyok magamra, már kezdek nagyon formába jönni. :D

Szeptember 26-án, hétfőn fogadást tartottak a külföldi diákoknak a városházán. Két órás volt a megmozdulás, ingyen kaja és pia. És csak egy rövid, 10 perces beszéd volt az elején, kellemes csalódás... Ezt már szeretem. :D Utána átmentünk a Monday Café-ba, csak megnézni a helyet, majd egyszer beülünk kajázni is. :) Végül átnéztünk a Dexterbe is, ahol minden hétfőn élőzene van. Sajna már csak nagyon a végére értünk oda, egy rövid jamelést hallottunk még, de aztán vége volt a zenélésnek.

Kedden "Danish Movie Night" volt az ESN szervezésében az egyetemen. Két dán filmet néztünk meg, amit az est elnevezéséből sejteni lehetett. :P Előzőleg szavazni kellett és a két legtöbb szavazatot kapott filmet néztük meg. Az első angol címe "Flickering Lights" volt, ami egy dán vers címe is, a második "The Green Butchers". Hát megtapasztalhattuk a már sokat emlegetett dán fekete humort. Az első film még vicces volt, de a másodikat már kicsit soknak találtam. Pedig én általában értem a poént, de ez már tényleg kicsit túl morbid volt. Legalább már sejtem mért ilyen rejtett agresszívak a dánok. :D

Pénteken kocsmatúrára mentem Eszterrel. Nagyon sokan voltunk, több mint 200-an és a nagy részük dán volt. A Barracudában kezdtünk, majd az A-bar.ba mentünk, majd egy harmadik helyre aminek nem tudom a nevét. Innen visszamentünk az A-bar.ba, mert 11 volt és épp nyitott, meghát ugye ingyen sör várt ránk ott, úgyhogy nem volt választás. :P

Október beköszöntével, szombaton 80as évek beöltözős party volt a CMK kollégiumban, ilyen házibuli jellegű megmozdulás, csak közel 200 emberrel... Csengével mentünk és buli előtt benéztünk még Mauriziohoz, aki ugyan abban a koliban lakik, csak másik épületben. Mikor átmentünk a partyra, nagyon nagy volt a tömeg a nem túl nagy épületben, az emberek fele ezért kint ácsorgott, beszélgetett az udvaron. Ismét találkoztam pár magyarral. Kezdem észrevenni, hogy durván sokan vagyunk itt Odenseben ahhoz képest, hogy nem vagyunk egy óriási ország. Olyan hajnali 1 körül kezdtek fogyni az emberek, már kényelmesen el lehetett férni a házban is. Aztán olyan hajnali 3 körül már csak a mi társaságunk volt ott nagyrészt, a fiúk kértek pár rockosabb számot, úgyhogy volt félórányi jó zene. De aztán kb 4kor átváltottak technoba... Hát ez már kevésbé volt megnyerő. Fél órát szenvedtünk még, aztán kimentünk. Átmentünk Xaviék épületébe, és mivel a fiúk éhesek voltak, megsütöttünk 2 fagyasztott pizzát. :) Csengével olyan fél7 körül indultunk el hazafelé, majdnem szétfagytunk. Ennyire még nem fáztam amióta itt vagyok Dániában. 7kor amikor hazaértünk, még a napfelkeltét is láthattuk. :P

 A következő hét sokkal nyugisabb volt. Pénteken, október 7-én "Annual University Festival" volt az SDU-n. Ez ilyen szépen kiöltözős, félig kultúrális rendezvény, így felvehettem a szép fekete csipkés ruhámat, legalább így már volt értelme kihozni ide a messzi Dániába. :) Olasz ismerőseimmel mentem, mert leányzóim nem volt jegyük. Először átnéztünk még Benedikt-hez, német ismerősünkhöz, akit éppen meglátogattak barátai. Az egyik srácról kiderült hogy Budapesten dolgozik már másfél éve... Tényleg mindenhol van valami magyar vonatkozás. :D Utána áttekertünk az SDU-ba, persze az erdőn keresztül, ahol nincs világítás... Szóval nem elég hogy kisestélyiben, magas sarkúban bicikliztem, még nem is láttam. :D Hát izgi volt az út, nem tagadom, de végül szerencsésen megérkeztünk. Az egyetemen 4 helyen volt zene, ebből kettőt találtunk meg. Az egyik helyen kisebb blues koncertek voltak, nagyon jó volt. :) Bár nem volt túl nagy itt a közönség, mi kb másfél órát itt töltöttünk, utána viszont találkoztunk több ismerőssel, úgyhogy átmentünk a jól megszokott diszkós zenébe... Sajna... De hát ez van ha érvényesül a többség akarata. :) Az buli hajnali 1-ig tartott, utána átmentünk Andreaval a Retroba, ott folytatódott az afterparty. Hazafelé borzasztóan hideg volt, nagyon jól döntöttem hogy a télikabátomat vettem fel...

 Szombaton úgy döntöttünk hogy nincs kedvünk betekerni a városba, úgyhogy a Rasmus Raskban maradtunk bulizni. Black and White party volt a MusikHus-ban. Összességében nem voltunk sokan, max 50-en, de ebből szerintem legalább 15-en magyarok voltunk. :) 5 koronás sör is volt, úgyhogy teljesen elviselhetővé vált egy idő után az a hip-hop amit nyomattak. :P

Hétfőn, 10-én meglátogattuk végre a Monday Café nevű híres, főleg nemzetközi diákoknak szervezett helyet. Minden hétfőn van valamilyen vacsi, most például csilis babos tortilla volt, vagy valami ilyesmi. :D Nekem nagyon ízlett. :) Amúgy nagyon hangulatos az egész hely, van egy része ahol normális asztalok vannak, gyertyákkal, és van egy másik fele ahol meg bőrfotelek és kis alacsony asztalok vannak. Mi ide ültünk persze, kihasználtuk a kényelmes ülő alkalmatosságokat. :D Az is nagyon jó volt, hogy úgy ehetünk, hogy nem kell hozzá főznünk majd mosogatnunk, végre kis olyan érzés, mintha étteremben lennénk. :P

Ma megyünk nemsokára A-bárba, nagyon rég nem voltunk már.... Jövő héten pedig őszi szünet. Igen, itt van ilyen, ez nem a BME. :D Ha minden a tervek szerint halad, vasárnap Kerteminde, hétfőn LEGOLAND, kedden jön Anna, szóval kedd-szerda Koppenhága, csütörtökön Svendborg és Egeskov kastély, pénteken kis Odense nézés, majd szombat-vasárnap Castle Trip. :) Szóval tartalmas őszi szünet lesz. :D Utána viszont már el kell kezdeni tanulni lassan... Hiszen szép komótosan közeleg az évvége :D

A bejegyzés trackback címe:

https://erasmus-odense.blog.hu/api/trackback/id/tr513280793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása