Kezdetek kezdete

2011.07.16. 18:23

Már akkor eldöntöttem, hogy dokumentálni fogom a kint töltött félévem, amikor elnyertem az Erasmus ösztöndíjat Dániába. Még valamivel több mint egy hónapom van az indulásig, de már most kezdek teljesen rápörögni a dologra, amit valószínüleg a tegnap kapott e-mail váltott ki.

Végre megérkezett a várva várt e-mail a szállásról. Úgy tűnik nem kollégiumban fogok lakni, hanem egy albérletben (ha jól értelmezem, de hogy pontosan miről van szó, majd ott kidrül), mégpedig a Thomas B Thriges úton majdnem 6 km-re az egyetemtől. Azt hiszem ez a táv bőven fedezni fogja a napi mozgás igényemet :P Ja és tegnap persze végre megvettem a repjegyet is Koppenhágába. Augusztus 25-én megyek. Már nagyon várom.

Addig is akad még jó pár elintézni való itthonra is. Jövő héten neki is látok szépen sorjában mindennek.

Na most hirtelen ennyit erről. Lehet legközelebb már Dániából írok, nade ez még a jövő zenéje. :P (júli.16)

 

szerk.:hát egy héttel később kiderült, hogy nem tudnak fogadni azon a szálláson ahova beosztottek. Ezért kerestek nekem egy újat. Úgy néz ki, a Rasmus Rask Kollégiumban leszek elszállásolva. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://erasmus-odense.blog.hu/api/trackback/id/tr193072752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása